| 
       Poz. 
       | 
      
       Denumire 
       | 
      
       Funcții,  construcție și montaj 
       | 
     
     
      | 
       1 
       | 
      
       Arbore de intrare cu pinion cilindric 
       | 
      
       Transmite momentul de torsiune
      de la elementul (semicuplaj, roată de curea etc.) montat pe tronsonul de
      cap prin asamblarea cu pană paralelă la roata cilindrică 10; transmite
      componentele forței  din angrenajul
      cilindric la rulmenții radial-axiali, pentru ambele sensuri de rotație    
       | 
     
     
      | 
       2, 8, 13 
       | 
      
       Pană paralelă  
       | 
      
       Transmite momentul de torsiune.  Are formă și dimensiuni standardizate (Anexa.8.1.2) 
       | 
     
     
      | 
       3, 12 
       | 
      
       Garnitură manșetă de rotație  
       | 
      
       Asigură etanșarea (separarea)
      mediului interior cu atmosferă de ungere (cu ulei) de mediul exterior cu
      praf și/sau alte impurități în
      timp ce arborele se rotește.  Se
      montează cu buza spre interior asigurând, cu precădere, etanșarea de la interior spre
      exterior.   Se folosesc pentru
      viteze periferice de până la 10 m/s, la temperaturi de la 300C
      până la 2000C și la diferențe de presiuni între
      spațiile etanșate de mai puțin 0,05 MPa. Au forme și
      dimensiuni standardizate (Anexa.12.2.1) 
       | 
     
     
      | 
       4, 11 
       | 
      
       Capac lateral de intrare/ieșire 
       | 
      
       Susține garnitura manșetă de
      rotație; transmite forța axială de la rulment la carcasă prin intermediul
      șuruburilor de fixare; formează etanșare fixă  cu subansamblul carcasă  printr-un inel (garnitură) de etanșare
      din carton presat sau din material moale (aluminiu sau cupru) 
       | 
     
     
      | 
       5, 7 
       | 
      
       Rulment radial-axial cu role conice 
       | 
      
       Susține arborele de intrare/ieșire în mișcare de rotație și
      transmite forțele radială și axială spre subansamblul carcasă. Structura
      și dimensiunile se iau din catalogul producătorului (Anexa.4.3.1.3) 
       | 
     
     
      | 
       6,17 
       | 
      
       Capac lateral orb 
       | 
      
       Transmite forța axială de la
      rulment la subansamblul carcasă prin intermediul șuruburilor de fixare; formează
      etanșare fixă  cu subansamblul
      carcasă  printr-un inel (garnitură)
      de etanșare din carton presat sau din material moale (aluminiu sau cupru)   
       | 
     
     
      | 
       9,19 
       | 
      
       Carcasă inferioară/superioară 
       | 
      
       Cele două carcase se
      asamblează  încă din faza de prelucrare a alezajelor și formează un
      subansamblu  prin intermediul
      știfturilor de poziționare și șuruburilor de fixare 
       | 
     
     
      | 
       10 
       | 
      
       Roata dințată cilindrică cu dantură înclinată 
       | 
      
       Transmite forța din angrenajul
      cilindric la arborele de ieșire 14 prin asamblare cu pană paralelă 8 
       | 
     
     
      | 
       14 
       | 
      
       Arbore de ieșire 
       | 
      
       Transmite momentul de torsiune și susține roata
      dințată cilindrică cu dantură înclinată 
       | 
     
     
      | 
       15 
       | 
      
       Distanțier 
       | 
      
       Asigură fixarea axială a roții dințate cilindrică;
      transmite forța axială de la roata cilindrică la rulmentul adiacent 
       | 
     
     
      | 
       16 
       | 
      
       Șurub cu cap hexagonal cu filet până sub cap 
       | 
      
       Asigură strângerea capacelorlaterale în vederea preluării
      forțelor axiale și menținerii etanșărilor fixe. Au forme și dimensiuni
      standard (Anexa.9.8.1) 
       | 
     
     
      | 
       17 
       | 
      
       Suport rulmenți 
       | 
      
       Preia forțe radiale  
       | 
     
     
      | 
       19 
       | 
      
       Inel O 
       | 
      
       Aisigură etanșarea fixă 
       | 
     
     
      | 
       21 
       | 
      
       Capac de vizitare  
       | 
      
       Permite în urma demontării
      vizualizarea elementelor din interior în vederea detectării unor defecte sau a cauzelor unor
      funcționări necorespunzătoare.   
       | 
     
     
      | 
       22 
       | 
      
       Știft cilindric 
       | 
      
       Asigură menținerea aceleiași
      poziții relative dintre carcasele inferioară 9 și superioară 20 la
      prelucrarea alezajelor rulmenților și la montările repetate.  Are formă și dimensiuni standard (Anexa.11.2.4.2) 
       | 
     
     
      | 
       23 
       | 
      
       Dop de golire 
       | 
      
       Permite golirea uleiului (Anexa.11.2.1.2) 
       | 
     
     
      | 
       24 
       | 
      
       Garnitură plată de etanșare 
       | 
      
       Împiedică scurgerea uleiului
      prin zona asamblării filetate a dopului de golire 23 din carcasa inferioară 9.
      Se execută din material moale (aluminiu, cupru) 
       | 
     
     
      | 
       25 
       | 
      
       Jojă pentru nivel de ulei 
       | 
      
       Permite urmărirea la montaj și în exploatare a nivelului
      uleiului (Anexa.11.2.2.1) 
       | 
     
     
      | 
       26, 28 
       | 
      
       Șurub cu cap hexagonal  
       | 
      
       Asigură strângerea carcaselor
      inferioară 9 și superioară 20 în
      vederea asigurării unei rigidități mărite a subansamblului carcasă, în special, în zona lagărelor și
      menținerii etanșeității prin contact direct în zona planului de separație.  Are formă și dimensiuni standard (Anexa.9.8.1) 
       | 
     
     
      | 
       27 
       | 
      
       Piuliță hexagonală 
       | 
      
       Strângerea asamblărilor filetate  (Anexa.9.8.2) 
       | 
     
     
      | 
       29 
       | 
      
       Inel de ridicare 
       | 
      
       Permite transportul reductorului la montaj și
      pentru reparații (Anexa.11.2.4.1) 
       | 
     
     
      | 
       30 
       | 
      
       Bușon de aerisire  
       | 
      
       Asigură egalizarea presiunii
      atmosferice din exterior cu presiunea atmosferei de ungere din interior
      care în timpul funcționării poate crește datorită creșterii temperaturii
      uleiului și dacă nu ar exista posibilitatea de aerisire s-ar forța
      garniturile de etanșare (Anexa.11.2.1.1) 
       |