Mogan Gh.L. Buzdugan I.D. Proiectarea dispozitivelor
de remorcare auto. Universitatea Transilvania
din Brașov |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Subcap.2.1 Schema structural-constructivă |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Definiții Din punct de vedere constructiv,
un dispozitiv de remorcare auto, este un ansamblu
compus din subansamble și elemente (piese). Subansamblele sunt structuri independente, care se evidențiază ca
un grup compact de componente (piese), compus, în configurație minimală, din
cel puțin două piese sau din alte subansamble și elemente (piese), în
interacțiune permanentă, asamblate ținându-se cont, cu precădere, de
tehnologiile de montaj, de întreținere și de exploatare. Schema structural-constructivă de ansamblu Integrată, cu subansamblele
și elementele asamblate Explodată, la nivel
de subansamble și componente Explodată, la nivel
de componente Semnificațiile
notațiilor și tipurile elementelor
Obs. Toate elemnetele (piesele) sunt specifice
(pentru acest tip de DRA) și au funcția principală de
transmitere a sarcinilor (forțe și momente). Legăturile elementelor (pieselor) Schema legăturilor
(marcate cu linie roșie) Semnificațiile
notațiilor și tipurile legăturilor
|